7 otázek a odpovědí (minuta čtení)
1) Co je Můj Super Box
Můj Super box je krabička plná novinek. Každý měsíc (kromě února a srpna) ti doručíme až 100% novinek, které jsou na českém trhu. V době vánoční, velikonoční či v období grilování můžeš najít v boxu i sezónní tipy, které nejsou žhavé novinky, ale zaslouží tvoji pozornost
Překvapit tě může i limitovaná edice s kosmetikou nebo drogerií, proto se vyplatí odebírat newsletter
2) Bonus program
- Odměnu za věrnost dostaneš v každém dalším Můj Super Boxu, který objednáš
- Pokud dostáváš box každý měsíc, můžeš sbírat body za hodnocení výrobků na webu a získat Můj Super Box zcela zdarma! Při dosažení požadovaného počtu bodů jej získáš automaticky. Stačí napsat na zákaznický servis.
- Podmínky bonus programu - Zdarma 1x Můj Super box FOOD nebo slevu 299Kč získáš za 1800 bodů a objednaných 12 Můj Super Boxů boxů během posledních 12-ti měsíců. Slevu 50% nebo slevu 150Kč na 1x Můj Super Box získáš za 900 bodů a objednaných 6 Můj Super Boxů během posledních 12-ti měsíců.
3) Pro koho je Můj Super Box vhodný
Můj Super Box potěší všechny, kteří milují překvapení, nové chutě a zážitky.
Ideální je i pro ty, kteří chtějí udělat radost blízkému.
UPOZORNĚNÍ! Box není vhodný jako náhrada pestré stravy. Není lactofree, glutenfree, sugarfree, může obsahovat sladké, slané, pálivé, zdravé i nezdravé
4) Kdy mi přijde a jak
Super Boxy zasíláme vždy první středu v měsíci. O případné změně termínu můžete být informováni mailem.
Termín doručení limitované edice je individuální.
5) Už mi přišel Můj Super box, co dál?
Jestliže tě potěšila krabička plná potěšení, můžeš hodnotit všechny výrobky na www.mujsuperbox.cz/hodnoceni
Zde na tebe čeká bohatý bonus program (viz. bod č.2 Bonus program)
6) Box dorazil, ale něco je poškozené
Nic se neděje, kontaktuj náš zakaznický servis a připrav si údaje o tvojí objednávce.
Domluvíme se na náhradě poškozeného zboží
7) Platba a zrušení, nevyzvednutý Super Box
Platba lze:
- bankovním převodem
- platební kartou, prostřednictvím platební brány ThePay s.r.o.
- poštovní poukázkou na účet
Zrušení předplatného
Zrušit předplatné lze prostřednictvím svého účtu na www.mujsuperbox.cz nebo napište pro radu mailem na nada@mujsuperbox.cz
Příklad: Platba se Vám pravidelně strhává 20.den v měsíci. Předplatné zrušíte 21.den (tedy po stržení platby na následující měsíc). Poslední Super Box přijde ještě následující měsíc.
Platbu zrušíte 19.den v měsíci (tedy před stržením platby), následující box již nepřijde.
Nevyzvednutý Super Box
V případě nevyzvednutí zásilky, případně při nedoručení zásilky z důvodu zadání špatné či nekompletní adresy v objednávce a následném vrácení zásilky, zůstává box k vyzvednutí ve skladu Super Boxu následujících 6 měsíců. Následně bude zlikvidován. Pro vyzvednutí zásilky, kontaktujte zákaznický servis. Pro opakované doručení, kontaktujte zákaznický servis. Zákaznický servis lze kontaktovat přes Facebook messenger nebo email miluju@mujsuperbox.cz